emmafred

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Fredriksson - 29 mars 2011 12:52



Tisdag, Hannas skiva, plus öl. Jätte bra. FÖRUTOM mitt skit jag fått i mitt eye... Är röd och ser halvtaskigt. Kommer bli spännande när jag ska gå in till krogen. Dom lär väl tro att jag gjort ett och annat innan alltså...


Nu ska jag platta mitt underbara, förföriska, sensuella, mystiska, erotiska hår och göra nått vettigt. Typ öl. Sen. Hej. Då.



Av Emma Fredriksson - 28 mars 2011 22:59



Ja just! Imorgon ska jag på min första studentskiva. Innan jag flyttade till Stockholm så hade jag faktiskt ingen som helst aning av vad det ens va. Studentskiva.... Det enda vi gjorde innan studenten var ju bara att dricka.. En jävla massa.


Det ska bli kul, speciellt för att det är världens bästa Hanna som har den. Dom skulle ju ha maskerad, men för baby och jag blir det inge sånt. Fattiga som vi är.. Men som tur är så ser man ju ut som hej kom och hjälp mig när man fått i sig en öl så min utklädnad är ju nästintill fixad då!


Ska smyga in en sån här i Alex garderob framöver och hoppas att hon förstår piken.

Hos mig får det gärna vara maskerad varje dag då!



Av Emma Fredriksson - 28 mars 2011 18:25

Anouk för mig = YES!

Jag har lyssnat på henne så mycket så det finns inte. Hon är verkligen en stor inspirationskälla för mig. Nu har ju kvinnan gjort en ny låt som jag gillar - Killer Bee



Jag vill ha hennes näsa!

Av Emma Fredriksson - 28 mars 2011 17:39



Jag gillar ju som att sjunga. Så jag tänkte att ni ska få titta in på mitt band dEEd och lyssna på våran EP! Klicka här för att lyssna!


Vi finns även på Spotify!


 

Av Emma Fredriksson - 28 mars 2011 17:17



Emma heter jag. Här Tänkte jag dela med mig av vad jag gör på dagarna, musiken som jag pysslar med och allt som hör till.


Välkommen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards