emmafred

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Hej Lördag

Av Emma Fredriksson - 16 april 2011 10:40




Igår hade Alex och jag en sån fin dag. Hon har ju lite bilder och sånt som en annan inte har. Så kolla in HÄR!



I morse vaknade jag pigg som en jävel klockan 9. Känner mig lite old just nu. Ska kanske börja med morgon korsord nu när jag ändå håller på. Har dessutom vart och handlat frukost hit. Tänkte vara sådär gulligpluttigsnuttigfjuttigpruttig söt och göra frukost till Alex. Sen har jag bokat in en symfoniorkester som ska börja spela "My heart will go on" när jag kommer in med frukostbrickan. Fyrverkerierna börjar ca 3 minuter efter första skeden av yoghurt och rosor kommer att falla från taket när sista tuggan av mackan väntar. Eller..................? Återstår att se!


  (Bild lånad från Google)





 
 
Ingen bild

Mona

17 april 2011 07:37

Kollade in Alex bilder........Åh, vad fina ni är! Det är viss skillnad på klimatet hos er, jämfört med här hemma,en annan har knappt tagit av sig långkallingarna:) Ha det bra o vi kanske ses i Matsdal till påsk! Hälsa din söta tjej oxå:) KRAM

Emma Fredriksson

17 april 2011 12:43

Tack Mona, vad fin du är som säger det!

Hahah, ja det känns ju som minisommar här nu. Det är underbart alltså.

Ja jag hoppas också att vi ses något. Vi är i Matsdal från Onsdag till Fredag. KRAM KRAM KRAM PÅ DIG!!

 
Ingen bild

lina

17 april 2011 09:04

hahaha.. du e ba för himla kul du;) Men du, lördagar är ju vigda för melodikrysset i P4 o de behöver man inte vara old för;) 10:03, glöm nu inte de;)

Emma Fredriksson

17 april 2011 12:42

Haha lätt att jag ska börja med det. Tack för tipset!! Absolut inte, kommer jag inte glömma. Ses snart! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Fredriksson - 6 februari 2012 23:05


  Går alltid vilt till när hon kommer.... Men men..         ...

Av Emma Fredriksson - 4 februari 2012 16:29


    Jaa, det blir nog något sånt här. Minus kroppsstrumpan då!       Vill ju trots allt vara sexig för mig kvinna <3 ...

Av Emma Fredriksson - 4 februari 2012 13:35


    Ikväll ska vi ut, och jag har jätte jobbbigt med vad jag ska ha för outfit. Cry cry... Skulle uppskatta om ni kunde hjälpa mig lite? Har två olika alternativ:           Fördelen med den sista är nog att den är lite varmare. P...

Av Emma Fredriksson - 3 februari 2012 16:46


    Sån härlig Fredag. Alex städar och jag sitter vid datorn och kikar på. Men tycker hon tar lång tid på sig med disken..... ...

Av Emma Fredriksson - 3 februari 2012 00:18


    Det är faktiskt inte varje dag man får se något sånt här... Fast det som var obehagligast var att den hade tänder :S ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards